26 Aralık 2015 Cumartesi

Ben X - Ben X (2007)

Flamanca'da "Ben X"in manası "Ben Bir Hiçim" anlamına gelmektedir. Orijinali "Ik ben iks" olan bu deyimden esinlenerek adını alan filmde, otizm hastası olan Ben'in çevresiyle olan uyum problemleri ele alınıyor. Archlord isimli internet üzerinden oynanan rol yapma oyununda, Ben'in yarattığı türev kişilik karizmatik ve güçlü bir karakterdir. Ancak gerçekte durum tam tersidir. Ben, gerçek hayatta okulda sürekli itilip kakılan, dışlanan, "kaybeden" bir çocuktur. Hayatında aynı oyundaki gibi saygı duyulan bir karaktere sahip olma hayaliyle yaşayan Ben, oyunda tanıştığı Scarlite ismindeki kızla tanışınca işler Ben için farklı bir hâl alacaktır. Nic Balthazar'ın kendi...
Ben X - Ben X (2007)
Yönetmen: Nic Balthazar, Aktörler: Marijke Pinoy   Greg Timmermans   Cesar De Sutter   Gilles De Schryver

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder